9 Kasım 2010 Salı

Seni Seyrederdim/ÖA


Şiir: Özdemir Asaf

4 yorum:

nil dedi ki...

özdemir asaf'a yakışır bir sunum olmuş, kesinlikle sıradışı...

fikrine sağlık nes'cim, çok beğendim :)

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkürler canım
aslında bu hayli eski bir kare
işin başındayken çektiğim
şimdi çeksem sanırım ışığı daha iyi kullanıp gölgeyi daha belirgin hale getirebilirdim..
özdemir asaf ı çok severim...

bu kareyi bir özportre denemesi olarak çekmiştim aslında
kitap, edebiyat, şiir beni yansıtıyordu
yüzük evliliğimi
kalp biçimli gölge evliliğimin aşk üzre kurulduğunu
ve şiirin sözleri kızıma olan hislerimi anlatıyordu

ayy öle birşeylerdi işte

sevindim beğenmene
kurgu seviyorum ben fotoğrafta böyle :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Takılmalıyım bu hatunun peşine ben, öğrenmeliyim bir dolu şey, şiir pek güzel de fotoğraf da şiir tadında, sevgiler sinem

Yazgüneşi dedi ki...

Sinemcim
tam da hoş sözler duymaya ihtiyaç duyduğum bir anda söyledin bunları
yüreğine sağlık

aklımda unutmadım
buluşacağız
şu sağlık sorunlarım es verirse :)
neyse beterinden korusun Allah

bayram sonrası ilk fırsatta buluşuyoruz ;)
öpücüüük