26 Ekim 2010 Salı

Sevgiden Sırf Sevgiden....

Adam susuyordu
Kadın yere yere bakıyordu
"Ne yapıyorsam" diyordu
"Ne yapıyorsam sevgiden"
Adam susuyordu
Yere yere bakıyordu kadın ve biliyordu
Biliyordu ne yapıyorsa sevgiden yaptığını adamın bildiğini

"Zaman zaman" dedi kadın
"Zaman zaman öylesi özlüyorum ki seni... Hani insan yüreği ne kadar güçlü de olsa bir yumruk kas parçası işte... Taşıyamaz zannediyorum.. Patlayacak.. Ya da fırlayıp çıkacak zannediyorum sol yanımdan...
İşte...
İşte böyle anlarda ben..
Anlamsız davranıyorsam -ki davranıyorum, evet-
Bilmelisin...
Bilmelisin ki sevgiden... Hep sevgiden..."
Adam susuyordu

Yere yere bakıyordu kadın ve biliyordu
Biliyordu ne yapıyorsa sevgiden yaptığını adamın bildiğini

"Ben" dedi kadın
"Ben aslında...
Aslında en başında, bilmeni istememiştim bu sevgimi... Hani imkansızımsın madem diyordum
Madem ihtimalim bile değil...
Ona ne ki sevgimden, bir ilgisi yok ki onunla....
Hem...
Hem bunu bilmek az da olsa sıkıntı verir ona da..
Ona sıkıntı vereceğime, bir acı daha yüklenirim bünyeme ha bir eksik ha bir fazla diyordum...
Diyordum demesine de...
Demesi kadar kolay olmuyor işte tatbik etmesi..
Edemedim bağışla...
Bağışla içimin dışıma taşmasına engel olamadım..
Engel olamadım sana yansımasına
İçimden taştı işte
Sevgiden... sırf sevgiden..."
Adam susuyordu
Yere yere bakıyordu kadın ve biliyordu
Biliyordu ne yapıyorsa sevgiden yaptığını adamın bildiğini...

"Bazen" dedi kadın
"Bazen içimde benim de tanıyamadığım bir fahişe ruh ayaklanıyor...
Zaptedilemez, önüne geçilemez bir coşkuyla çğlayan bir şelale gibi...
Ayaklanıyor o ruh
ve sana akıyor...
Ama bu
Bu benim bir fahişe olduğum anlamına gelmiyor..
İnan bana gelmiyor
Böylesi bir ruh uyanıp ayaklanıyorsa iç dünyamda
Sevgiden...
Sırf sevgiden
anlasana..."

Adam susuyordu
yere yere bakarak dönüp gidiyordu usulca kadın..
gözlerini hala yerden kaldıramıyordu sırtını döndüğü halde adama...
ayaklarını sürüyerek gidiyordu kadın

Adam ardında
susuyordu

yere bakarak gidiyordu kadın ve biliyordu
Biliyordu sırf sevmediğindendi adamın suskunluğu
sırf sevmediğinden

Biliyordu kadın
yere yere bakıyordu
yere yere bakıyordu ve ağlıyordu

adam?

adam
ardında
susuyordu..........

Hiç yorum yok: