8 Ekim 2010 Cuma

Hani Olur da Belki Bir gün...

Birer tekneydik adeta seninle, aynı sularda salınan...
Ne gerekiyorsa yapıyorduk birbirimizin alanına girmemek adına, görünmez bir sınır vardı sanki denizimizde...


 Kaçıyorduk birbirimizden...
Kaçarak koruyorduk aklımızca diğerini kendimizden...

Burun buruna denk geldiğimiz vakitler hamle yapasımızda gelmlyor değildi diğerine...
Çarpmayı denemiştim bir keresinde sana, göze alarak batmayı
senin sularına geçmiştim tüm cüretimle..
lakin ittin sen beni kısacık bir tesllm oluş anından sonra silkinerek
ben beceremedim sevilmeyi
konu sen olunca...
Kaybettim ben adam
Bir şeyleri yanlış yaptım, eksik yaptım, zamanlayamadım
ve başaramadım işte
Sonuçta vaz da geçemedim ama...
Seni sol yanımda taşımaktan hiç vazgeçmeyeceğim adam
uzaklaşayım istiyorsun
Uzaklaşacağım
Kendi sularıma döneceğim usulca..
Kendi sularımda salınacağım usulca...
Ama hiç vazgeçmeyeceğim
Kırık dökük anılarımızı ekleyip birbirine bir cankurtaran salı yapacağım
Çünkü
gün olur da ihtiyacın olursa
batarsa teknen de ruhun boğulmayadurursa
Yanıbaşında bir dayanağın olsun istiyorum...
Kırık dökükler ya olsunlar varsın
Kırık dökük anılarımız sana güç versin istiyorum adam...
Ruhunu boğulmaktan anılarımızdan ördüğüm salım kurtarsın istiyorum...
Hani olur da
belki bir gün
ruhun boğulmayadurursa diye...

2 yorum:

duygu dedi ki...

"ihtiyaç anında camı kırınız", ibaresi gibi dururum senin için bir köşede... ve o ihtiyaç anları aslında bir tehlikenin belirdiği anlardır ya hani, bir kaza, bir yangın....
işte senin yanına geliyim de ne olursa olsun diyecek kadar aciz kalıyorum aklıma düştüğün anlarda...
bir teknenin can simidi gibi, bir binanın yangın merdiveni gibi... önemi sadece ihtiyaç anında beliren, normal şartlarda kimsenin aklıne bile gelmeyen... hatta bulmacalarda bile adım çıkmaz...
ama işte...
ihtiyaç anında da olsa sadece, ara beni bul istiyorum...
ben kurtarıyım seni, sen yine arkanı dönecek de olsan...
ben olayım istiyorum, o suni teneffüs gibi seni hayata döndüren, belki bir nebze yüzünü güldüren...
bencillik mi?
kimin umurunda... aşk zaten başlı başına egoistlik değil mi?

aman ness yahu.. bu ara biliyorsun beni...
sorma!

Yazgüneşi dedi ki...

Duygum
Sormam
..
biliyorum..

ağladım
anladın...