29 Eylül 2010 Çarşamba

Hataymış....

İzin istemeden senden, girmeye kalkıştım gönül kapından...

Hataymış...

Aralıktı evet

Cezbedici renkleri görüyordum o aralıktan

Hissediyordum içine çekeceğini beni...

Çekti...

Usulca süzülmeye kalkıştım kendi alacakaranlığımdan senin gönlünün parlak renklerine

İzin istememek senden
Hataymış...

Aralık kapıyı itiverirken üzerime, gönlünün dışında tutmaktı beni elbette senin de amacın
Bilemezdin cezbedici renklerinle büyülendiğimi
Bilemezdin, iterken kapıyı, geri adım atmayacağımı

Gönlünün kapısına sıkışıp kaldım...
Ne senin rengarek dünyana daldım
Ne kendi alacakaranlığıma döndüm...

2 yorum:

NiLaY dedi ki...

süpersin canım hem karelerle hem yazıyla :) sevgiler..

Yazgüneşi dedi ki...

Nilaycım hayatım
o süper olan sen olmayasın sakın :)
çok teşekkürler canım
sevgiyle