10 Ağustos 2010 Salı

TPT !!!

Yazgüneşiyim ben
evet
bayılırım güneşe ve sıcağa

bugüne değin hiç şikayetçi olduğum görülmemiştir

hatta
hamilelğimde bile -ki Ağustosun çatırında doğurduğum bizim caponu katıldığında hesaba-
karnım burnumda her Allahın günü evden anneme yürürken tosalaya tosalaya
elimde yelpaze
ayaklı fıçı kıvamında

o zamanlar dahi
"off"
demişliğim yoktur yani...


de

bu ne yaaa
tamam yaz olsun
sıcak gelsin

de
bu yapış yapış nem beni çürüte çürüte öldürecek sanırım


hani zaten nefiiiiiiiiis işleyen uyku düzenim (!)
bu nemli, ev içi 33 santigrat derece,  sıcaklıkta tamamen şeşi beş oldu
şööle ki
sabaha karşı 04:46 saatlerinde olsa gerek
sabah ezanı okunanzi
yazgüneşi yatanzi
işe gitmek içn 06:00 da kalkanzi


Hmm bunun bana Tanrı tarafından yollanan bir işaret olması ihtimali ne peki?
hani
"nefessiz kalayım efessiz kalmayım" kıvamında
lakır lakır bira götüreceene
kalk da iki rekat namaz kıl hayrına
mesajı olabilir mi?


ya da
ben bir androide dönüşüyo olabilir miyim?
hayır uyumadığım gibi yemek de yiyemiyorum da
o manada
parçalarının arasında makina yağı yerine efes light gezinen bir android olabilirim yakında
hani uyarmadı deyip de
kimse hayrete kapılmaya haa...
"TPT"
bu mu ne?
"Ters Pinokyo Teoremi"
Waaay be bu teoremle çığır açarım kuantum fiziği camiasında
üstat olurum üstat
ohooo ne üstadı Guru hatta...


Neyin nesi mi "ters pinokyo teoremi"
Şimdi Pinokyoyu Gepetto babası tahtadan oymadı mıydı?
oydu
sonra da o konuştu, yürüdü,
duygu katma kısmı zordu
nihayetinde ağladı hikayenin sonuda
ve insan oldu
di mi?

"Ters Pinokyo Teoremi"nde kişi insan olarak dünyaya gelir
zamanla hayatî ihtiyaçlar için uyguladığı -yeme, uyuma- vs. gibi
özelliklerini kaybeder
sürecin duyguları yitirme
tamamen yoklarmış; hiç olmamışlar gibi varsayma kısmı sıkıyo bayaa
ama
Nasıl ki Pinokyo duyguları kazanmak konusunda çok zorlanmış
ve sonuçta ağlayarak insan olmuşsa

ters teoremi yaşamakta olan zat-ı şahane {ki bu öncelikle ben oluyorum
bilim uğruna feda ettim kendimi peeeeh , helal edin hakkınızı;)}

duygularını yitirme konusunda son derece zorlanarak
zırzır ağlamayı beceremediği anda

Teorem gerçekleşmiş olacak

ilk etapta
insandan androide dönüşen tek "şey" ben olacağım
nasııı  ama !!

e yani hangi devirde yaşıyoruz
herhalde oduna dönüşmeyeceğim
çağa uygunluk anlamına

--21. yy'da tutup da oduna dönüşecek halim yok  ya-

çağa uyaraktan
metal yığını olabilirim dönüşüm sonrası
"Androidikitaaa"
Ahahahahah


...
..
.

Hiç yorum yok: