12 Temmuz 2010 Pazartesi

Yağmur istedim Bana ne...

Büücük bu sene Ankara'nın almış olduğu yağış oranı doğrultusunda
Ankara'nın isminin değiştirilmesini uygun olacağı görüşünce sanırım son 6 aydır falan

Yeni isim önerisi mi ne?
Andon

ne alaka demek yok
alaka London'dan geliyor
Londra'nın orijinal versiyonu hani

E Londra tadında yaşıyorduk ya ne zamandır..

Haa evet
son bir kaç gündür güneşli, çatır sıcak en sevdiğim model yaz günleri yaşamaktayız da
Tuhaf bir sıkıcılığı var havanın son 3 gündür

ve bugün bana dahi
"ya şöle bir şakır şakır yağsa da şu hava rahatlasa"
dedirtti ya

"yok artık"
dedim sonra

peeeeeeeeesssss

"İnsanoğlu her şeye alışır"
derler ya
Hani Atalarımız ne demişse  doğru demiştir;
zira tecrübenin sabitliği gözönünde bulundurularak yumurtlanmıştır söz konusu laflar....
İşte o hesapla
ben de yağmura alıştım galiba
hem de ben
yok canıııım..
sanmam

amaaaan neyse ne
olamaz mı
canım yağmur istedi işte
bana ne bana ne....



2 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

fotograf makinanla böyle kareler yakalarsan tabii istersin yağmuru :))

Yazgüneşi dedi ki...

ehüheheh
beğendin mi :)))