29 Haziran 2010 Salı

Tatil Bölüm1'in ardından



Dostluk
ama hani öyle laf ola söz edilir oldu ya bugünlerde o değil benim dediğim
gerçek dostluk
Ben şanslı bir kadınım
çünkü yeterli sayıda gerçek dosta sahibim
ama tam dost...
en kallavisinden










İlk gerçek dostumu ise 6 yaşında buldum ben
6
o 4 yaşındaydı...
(ha bu fotoğrafta 4 ve 6 yaşlarında değiliz tabi ehühehe :P)
o gün bugün dostuz biz....





















Geçen yıl olduğu gibi tatile gittik yine birlikte..


Hani 4 tane dişiyi 6 gün boyunca aynı odada yatırır kaldırır
aynı masada yedirir içirir
aynı yerde yüzdürür
aynı yerde banyo yaptırır
aynı tuvaleti kullandırırsanız
kavga çıkma ihtimali yüzde kaçtır?






ben söyleyim
yüksektir
hem de hayli yüksek































peki biz dördümüz
kavga ediyor muyuz bu durumlarda
aslaaaa
sorun?
yok
her şey pamuk gibi yumuşacık bu özel insanlarla...
31 kocaaa yılın bize kattıklarıyla
onca yaşanmışlıkla..





















iyi ki varsınız


Özlemcim


Özgecim



Nefis bir tatildi
önceki gibi
daha sonra defalarca yapacağımıza emin olduklarım gibi....


Hiç yorum yok: