16 Haziran 2010 Çarşamba

Tatil Bölüm I - Çok Yakında-

Eveeeeettt
yavaştan yavaştan havaya girmeye başlıyor mu yazgüneşi ne...


nasıl nasıl serilesim var şööööyle güneşin altına cektiğim şezlonguma
güneş yağımla bir güzel yağlanıp vıcık vıcık
nicedir doya doya flört edemediğim kitaplarımı istifleyip yanıma
Doyasıya okumaya dalıp huzurla
Döne döne cozurdayıp piliç çevirme gibi
Akabinde coooz efekti eşliğinde çoop tuzlu suya....
tuzlu suyla hem ruhu hem bedeni miiiisssler gibi arındırdıktan sonra
sudan çıkınca
üstünden süzülen damlacıkları kurulamadan kendi hallerinde kurumalarını bekleyerek güneşle cilveleşmeye
ohhh
işte budur ya
Geri sayımdayız caponla
Cuma akşam başlıyor enteresan bir maratona dönüşen "Tatil Bölüm I" yolculuğu
maraton mevzuunu anlatırım dönünce bir ara
şimdi olmaz..

çok ihtiyacım var ama buna
hani öyle böyle değil,
tam tebdil-i mekandan ferahlık umacak ruh halindeyim nicedir zira...
iyi gelecek iyi
biliyorum..
valla...

Dedim ya nicedir arzu ettiğimce flört edemiyorum kitaplarımla diye
ya elbette okuyorum
illa ki okuyorum
duramam ki
nefes almak gibi bir şey benim için okumak
o ayrı da
hani okuduklarımın içine giremiyorum ve
dolayısıyla göz önümden son sayfalarındaki kelimeleri de akıtmanın akabinde
bırakmasını arzu ettiğim
okurken bırakmasına alıştığım etkiyi bırakamıyorlar üzerimde
hoş diil...


ama tatilde eminim aşılacaktır bu sorun
tatiller okumak için birebir imkanlardır
en azından kendi adıma öyledir.....

yani sevgili kitaplarım
hazır olun en çılgın sevişmelere güneş altında deniz kenarında başbaşa ;)


gel tezkere gel tezkereee...

ayyy gel tezkere dedim de
ben hep nostaljik müzik dinlerim evde
yabancısını da türkünü de
capon öyle alışmış ki
yeni şarkıları bilmeyişinin tersine bunları  sömürmüş kaşla göz arası
bir sabah serviste pattadanak başlayıvermişti
"gel tezkere gel tezkere bitsin bu hasreeetttt" şeklinde
tüm servis yıkılmıştı yere
e haliyle :))

ay ne anlamsız bir yazı oldu
nerden nereye
heheh


...
.

2 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

bak nasılda tatil özlemimin üstüne bastı bu yazı :))

Yazgüneşi dedi ki...

ayyy basmaz mı
tatil denen şey özlenmez miii
ne nefis bişeydir dimi