15 Haziran 2010 Salı

Dünyanın en yakışıklı adamı Konuğum oldu bu Gece*


nasıl da özlemişim
hastalıklar
hayat koşturmacası
fotoğraf sergisi
şuydu buydu
derkeeeen
manevi oğlum
canım kuzum doğalı 2 ay olmuş yahuu...

bu kadar mı güzel olunur yaaa
maşallah bin defa
on bin defa

iyi ki doğdun sen Arsım Paşa

ve elbette Mısra Capon ikilisi bir araya geldi mi
bayılıyorum yaw ben onlara

Candostlarım Pelinikom la Sabricim zaten ekol benim için...
iyi ki hayatımdalar dediğim insanlar listesinin ennn baş sıralarında....

Ve esas şu manzara var yaaaa
Bir ömre bedel..
Pelinciğim bitanemim cesaretine hayran kalırken  birazı da bende olaymış keşke dediğim olmuyor değil yaaa
nesssseee




*Dip Not: MAŞALLAH BİNLERCE KERE

..

2 yorum:

pecen dedi ki...

herşey için sağol
yetemediğim çok güdük kaldığım gümnlerdeyim
ama gececek
o zaman alıcam ifadeni kuzucum
sen de iyi ki varsın

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Aaaa bu bizim Pelin bu bizim mısra bir de sosisleri vardı :)Bebiş mi eklendi bir de, ana yüreği nden tanırım kendisini çok sevindim, koptuk uzunca zamandır hayatın telaşı yüzünden, Ankara gerçekten çok küçük inandım ben buna