29 Haziran 2010 Salı

Bir günlük Bodrum macerası

Benim ablamın eşi İngiliz,
İngilizlerde yuvarlak yaşlar önemli
büyük kutlama partileri yapıyorlar 30-40-50 gibi yuvarlak yaşgünlerinde...
iki sene önce Nagi Darren için süpriz bir parti düzenlemişti 40 yaş kutlaması olarak
Ben bu yıl kendime 38'i hiç ama hiç konduramadığımdan olsa gerek Nagihan'a da 40'ı konduramamış olacağım ki Darren'ın da 19 Haziran günü Nagi'ye bir parti düzenleme ihtimalini hiç göz önüne almadan oturup Özlem'le yıllık rutin otel tatili rezervasyonumuzu yaptık ta Nisan aynıdan
Darren araryıp da hatırlatınca durumu
Hönk diye kaldım haliyle
Apar topar nasıl ayarlayıp nasıl program yaptık bilmiyorum ama -elbette Büü'nün deriiiiiin katkıları ve yoğun çabasıyla- 18 Haziran akşamına annem-capon-ben üçlüsüne Ankara-Bodrum uçağında ve 20'si sabahına Nes-Capon 2'lisine Bodrum-Ankara-Antalya uçağında yer ayarlamayı başardık.

Evin bahçesinde yapılacağından Nagi için süpriz partilikten çıktı parti olayı
ama capon ve beni beklemediğinden biz süpriz olacaktık
Eğer annem telefonda
"geliyoruz" demese
ve akabinde dayım "geldiler mi?"
diye aramasa imiş :)
hemen çakmış tabi bizim kız olayı
ama yine de tam emin olamamış şaşırdı havaalanında annemin yanında bizi de görünce ana kız Edi ile Büdü kıvamında..

Parti güzeldi
40 kişi falandı sanırım davetli listesi



40. yaşa 40 kişilik kutlama :)









iyi ki doğdun ablaların en güzeli
daha nice kırklara..
huzurla
mutlulukla...........

Hiç yorum yok: