28 Mayıs 2010 Cuma

Pazara sergimize bekliyoruz efeniiimmm...

OCAK 2010'DA BAŞLAYAN FOTOĞRAÇILIĞI ÖĞRENME MACERAMIN İLK ÖNEMLİ DURAĞINA GELDİM SANIRIM
İLK DURAK DİYORUM
ZİRA ÖĞRENMENİN HİÇ BİTMEYECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM
VE BU HOBİ OLARAK BAŞLAYAN
ANCAK HOBİLİKTEN UZAKLAŞIP TUTKUYA DÖNÜŞEN UĞRAŞIDAN UZAKLAŞABİLECEĞİMİ HİÇ SANMIYORUM ;)


ZOR BİR DÖNEMİMDE BANA ARKADAŞ OLDU FOTOĞRAF MAKİNEM

BÜÜCÜM ALMAYI İSTEDİĞİM LENSLERİ SAHİP OLMAYI UMDUĞUMDAN ÇOK ERKEN ALARAK ÇOK MUTLU ETTİ BENİ


EDİNDİĞİM DOSTLAR İSE EN BÜYÜK KAZANIMIMDIR BU YOLCULUKTA, KISA SÜREDE SAĞLAM TEMELLERE DAYANDIĞINA İNANDIĞIM İLİŞKİLER KURMAMI SAĞLADI BU DERSLER ONLARLA
HER BİRİNE TEŞEKKÜR EDERİM TEK TEK
VAR OLDUKLARI İÇİN :)


VE BU İŞİ BİZE ÖĞRETEN... DAHA DOĞRUSU ÖĞRETMEK İÇİN ELİNDEN GELENİN FAZLASINI YAPAN SEVGİLİ FAZLI
SANA DA TEŞEKKÜRLER...
TÜM ÇABAN, EMEĞİN, SABRIN
AMA
HER ŞEYİN ÖTESİNDE
VARLIĞIN İÇİN

O ZAMAN BEKLİYORUZ EFENİİİİİİİİİİİİİİİİMMMMMMMMM:






AFSAD ve ODTÜ Mezunları Derneği işbirliği ile gerçekleştirilen yetişkin ve çocuk fotoğraf eğitimleri sonrasında üretilen fotoğraflardan oluşan sergiler Etkinlikler Şenliği kapsamında 30 Mayıs 2010 Pazar günü açılacaktır.










Sergi Tarihi: 30 Mayıs 2010 Pazar (saat 12:00 da sertifika töreni, 16:30 da fotoğraf gösterileri, 18:00 da kokteyl ve sergi açılışı)





Sergi Yeri: ODTÜ Mezunları Derneği 428.Sokak 100.Yıl/Ankara (Vişnelik tesisleri)





Etkinlikler kapsamında gerçekleştirilecek olan fotoğraf gösterisi ve sergiye TÜM FOTOĞRAF DOSTLARI DAVETLİDİR....






.

2 yorum:

NiLaY dedi ki...

harikasın canım, tebrik ediyorum bu güzel heyecan için seni :)

Yazgüneşi dedi ki...

çoook ama çok teşekkürler :))