3 Mayıs 2010 Pazartesi

İyi ki geldin...

Tesadüflerdi seni bana getiren -tesadüf diye bir şey var ise...-.
hani ben hep olmadığına inandım, der daim "hiçbir şey tesadüf değildir" dedim durdum da; o bakımdan....
Şimdilerde seni hayatıma eklememe neden olan anlamsız olaylar silsilesi de bakıldığında "ne tesadüf" dedirtse de...
Değildi belki de....
Her neyse beni allak bullak eden adamım...
Tesadüfen
ya da
Evvelden planlandığınca gelenim..
İyi ki geldin
Ne iyi ettin de geldin....

Çok şey öğreneceğim senden biliyorum... En önemlisi ne biliyor musun? Ben seninle susmayı öğreniyorum... Hiç susmadan, dur urak bilmeden konuşabilen ben, sen söz konusuyken susmayı öğreniyorum...
Kelime biriktiriyorum yüreğimde sana dair. Dile getiremediğim, getirmekten korktuğum onlarca sevda sözcüğünü ilmek ilmek işlemeyi öğreniyorum; ilmek ilmek işleyip, sevda sözcüklerinden bir örtü yaymayı yüreğime... Bu arada susuyorum... -hiç susmadığımca susuyorum...-. Çünkü korkuyorum, konuşursam giderSEN, konuşursam giderSİN diye... Yoksa dilim susuyorken sevda sözcüklerine, tenim de susuyor aslında senin tenine..... Bir dokunsan, bir öpsen hazzın dipsiz kuyularına doğru kayacağım usulca... Öyle ki hatta, kana kana içip tenini  sonrasında başka bir ten değmesin isteyeceğim tenime biliyorum....
Bunları söyleyemem sana...
Biliyorum biliyorsun ne kadar kırılganım, biliyorsun Sevgili...
Sevgili dedim sana bak
İlk defa...
Suskun dilimle söyleyemesem de gözlerimle söylüyorum, söyleyeceğim her dem...
O kadarına engele yok gücüm...
Her dem haykıracak gözlerim "Seviyorum" diye her gördüklerinde seni biliyorum...
Ve seni görmesem de kirpiklerime takılı zaten suretin, kısıverince gözlerimi, iniverince kirpikler yarıya
Hop işte oracıktasın, kirpiklerime takılı tam da gözümün önünde....
Sen
Sen var ya
ruhuna akmak istediğim
ruhunu bana akıtmasını istediğim adam
Sen iyi ki geldin...

Rüya isen
Uyanmamalıyım
Büyü isen
Bozmamalıyım
Hayal isen
Kırmamalıyım
Her ne isen... Önemi yok
Alev alev yansada tenim bir dokunuşuna...
Bilsem de sükun bulacak bir okşamanla...
Kurusa da dudaklarım dudaklarının nemine hasret
Bir öpüşünle dağ çileklerince sulanacaklarını bilsem de...
Söylemeyeceğim sevgili
Susacağım...
Hayatıma getirdiğin renkler varsın pastel tonlarda olsun bu şekliyle
Biliyorum bir dokunsan, bir öpsem canlanacak cıvıldayacak hepsi ama
Ya grileşirse....
Yok cesaretim buna Sevgili

Susuyor dudaklarım

Susacak
Gözlerim konuşacak en fazla...

Sen zaten anlayacaksın gözlerimden de demek istediğimi aslında...

Anlayacaksın...

Ama sustuğundan dudaklarım

Gitmeyeceksin biliyorum

Ne iyi ettin de geldin

İyi ki geldin Sevgili


HOŞGELDİN............

6 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

Neees! Yazı da güzel ama, ben fotoğrafa bayıldımmmmm !

Yazgüneşi dedi ki...

yaaa ciddi mi
denemeye uysun diye kompozisyon yaptıydım da ehühehe
teşekkür ederim o zaman :)
öpüldün mucukkks

Burcu Çalışkan dedi ki...

yazı ve fotograf çok etkileyici olmuş ness :))

Yazgüneşi dedi ki...

yaaaaa
harika beğenmenilmesine sevindim gerçekten :)))
teşekkür ederim kucak kucak

Neşetuana dedi ki...

Ben de fotoğrafı ve yazıyı çok beğendim:)harika..

Yazgüneşi dedi ki...

Tuana Hoşgeldin
Çok teşekkür ederim..
mutlu oldum