29 Nisan 2010 Perşembe

Şikayet..

Bizim ev
Akdeniz Caddesi üzerinde Ankara'da
Anıtkabiri görüyor
Hani bizim ev dedimse
bizim değil kira
ama şimdi içinde oturduğumuza göre bizim demektir;)

Ne vakit  öfkelense bana, sinir yapsa Capon Balığı
Dooooooğruu salonda alıyor soluğu











Yapışıyor cama
Yanına gitmeye kalktığımda kovuyor beni
"Hişşşşşşşşşşşşşşşştt git başımdan Atama şikayet ediyorum seni"





















Ben?
Ben zaten sık sık alıp elime biramı
kadeh kaldırıyorum Ataya
(gönül rakı içebilmeyi ister onu gibi, ama beceremiyorum işte napiim, midem almıyo anason kokusunu)
Eeee diyorum kendisine
kurtardın noooldu ki sanki
buyur ne hale getirdiler
ahhhh ah
dertliyim yahuuu dertliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................

5 yorum:

Deniz dedi ki...

elbisesini, ayakkabısını, ayaklarının duruşunu mu yesem, Ata'ya şikayet edişini mi?

Sizden daha çok lazım bu ülkeye

Yazgüneşi dedi ki...

:))

Teşekkür ederiz
yenmeye alışık bizim capon
yenebilir tabi sakıncası yok :)

ya evet bizden sizden
çoook lazım çok.....

leithygurumi dedi ki...

oy oyy şunun elbisesinin güzelliğini yesinler =) şikayet mi ediyor sizi =)

derindenizbaligi dedi ki...

Nes yalnız şikayet edildiğin makam öyle böyle değil yani !!! Capon'un aklına hayran kaldım yine !!!! Ne yedirdin, ne içirdin, naaaptın sen bu kıza ;)

Yazgüneşi dedi ki...

cAt çok güzel dimi elbisesi
ben de bayıldım alırken:)

Ayşecim canımın içi
sorma
deli bu kız
Ata'ı salacak üstüme
nesse ki bengece caponu uyutup kadeh tokuşturup barııyorum atayla