29 Mart 2010 Pazartesi

hönönö hafta sonu bölüm2 ve nükseden idrar yolları enfeksiyonu ile haftaya başlayan anKARA

Hah
Buyrun bakalım
Büüüüüüütüüüüüüüüüüüün bir kış sürüp giden Ankara havasının yakalanmış olduğu idrar yolları enfeksiyonu çok şükür iyileşti mii kiiii
derkeeen
oohhh artık yağmıyo
güneşi de gördüüük miis
yayılırızzzz derken
hooop
bu sabah
bir de üstelik saatlerdeki oynama muhalefetiyle allak bullak olmuş bir biyolojik saatle
bulutlu ve şakır yağışlı bir güne uyanınca
aha dedim
nüksetti idrar yolları enfeksiyonu
gözümüz aydın..

Cuma da dedimdi ya
hönönö bir hafta sonu bekliyor beni diye
cuma iş çıkış apar topar capon balığını anneannesine bıraktığım gibi dar attım kendimi fotoğraf dersime

soyut fotoğraftı konu
sevdiğim bir dal fotoğrafta
olmadık şeyde farklı bir açı görüp fotoğraflamayı seviyorum
Ders çıkışı Ayşe-Tuğba-Yalçın abi- Nes dörtlüsü Büü'nün de katılımıyla bira içip yemek yiyip projemizden konuşup Ayşe'nin bir önceki hafta gittiği ve benim kıskançlıktan çatıııır çutur çatladığım Küba anılarından söz edip vakti bir hayli geç ettik. Capon uyumak üzere olduğundan anneannesinden aldığımız bilgiler doğrultusunda
biz de dağıtmayalaım uykuyu diye doğrultumuzu direk eve yönelttik
saat de gece yarısını bulmuştu zaten...
Biraz kitap okuyup sonra yattım.

Cumartesi sabah kalkıp azıcık evi adam edeyim dedim, derleme toplama
o sıra anniş toriş aradı gel kahvaltıya diye
öğlen ekiple buluşup hurdacılar sitesine soyut fotoğraf avlamaya gideceğimizden ona göre alıp gardımı giyim kuşam konusunda
düştüm yola, kahvaltı ettik 3 nesil anne - kız - torun şeklinde acık itiş kakış acık kakır kikirle
sonra halledilmesi elzem kimi işler dolayısıyla 7. caddeye doğrulttum rotayı anneanne capon ikilisi ışıl ışıl ışıldamakta olan güneşin tadına varmaya parka yönelirler iken
işim halledip acele acle döndüğüm sıra Büü de mekana intikal etmek üzereydi, hemen benim gelişimin akabinde gerçekleştiii bu intikal ve atlayıp arabaya buluşma mekanımız olan karşıyaka mezarlığı dördüncü kapıya yöneldik -ne romantik buluşma noktası ama nihahaha- afsad da buluşup gelen konvoyun ucunu görünce takıldık bizde peşlerine gelin alayı gibi daldık lalalalalala hurdacılar sitesine
Ama ama ama ama ben var yaaaa
bayıldım oraya
dipsiz kuyu
soyut cenneti...
neler neler yok ki
kendimizden geçtik 2.5 -3 saat boyunca
Kendimce iyi olduğunu sandığım iki kare yakaladım sanırım
8Onları buraya koymuyor proje için saklıyorum, kullanırız belki diye)
çektiğim onlarca poz arasında

Bizim proje konusu da soyut ya iyice yumulduk paramparça araba iskeletlerine, tornadan çıkmış demir atıklarına, paslanmış dişlilere, makinelik hali kalmamış çamaşır makinelerine....
Sonra toplu bir fotoğraf çektirip -bu toplu fotoları görmek nasip olamadı ya nesssse- arabalara dağılıp düştük dönüş yoluna
eve gelip apar topar atladım duşa
ordan kuaföre
ordan giyin süslen sümüklen
dooooru Atlı Spor Kulübüne
Deneme Lisesi Mezunları gecesine
Bizim dönemden 4 kişiydik ipi topu
lakin diğer gruplar da pek uyuşuktu bizim sınıfla uzak yakın alaka yok
baktık cenazeye gelmiş zoraki bir davete icabet etmiş kıvamında kasım kasım oturmakta arkadaşilar
azıcık hareketlendirelim dedik hoppidi zippidi
ııh
promil yükselmeden hareket olmayacak anladık
aldık benim makineyi elimize
poz poz fotoğraf çektik
yokunu çıkarttık resmen
ama nasıl eğlendik nasıl eğlendiiiiik
promil seviyesi artıp da millet azıcık harekete geçince dans mans ettik biz de
ama sanırım fotoğraf çekerken daha çok eğlendiğimizden olsa gerek bir ara yine aşağıda bulduk kendimizi mavi ışık altında filan poz verirken
Hoş benim makine tintirikli olduğundan ışık da az olduğundan net çekememişiz çoğu resmi lakin eğlendik ya
anafikir buydu genel manada










Pazar sabah hiç koşturmacam yokmuş gibi bir de temizlik vardı evde, Gülümser Hanım teşriftelerdi
Tamamen farkında olmadığımızdan saatlerdeki değişikliğin 1 saat geç başladık güne
11 de buluşacaktık sözde Aylin ve Pelinle çayyolunda
özlem gelip alacaktı beni
tabi saat azizliği ile 12'yi bile geçiyordu marmelatte a vasıl olduğumuzda Nes Capon Özlem Özge dörtlüsü olarak
Pelin'in göbüş kocaman olmuş
İki Pelin dostum da birer erkek bebeğe hamile bu arada hoş bi biçimde
caponla özge ayakkabıyı çorabı fıydırıp çimlere çıplak ayak daldılar stresimi atacağız diyerekten....
koş oraya koş buraya
yuvarlan bayır aşağıya uygulamalarıyla hayli eğlendiler,



























Özge buzpateni dersi için ayrılınca capon biraz depresifleşti,




sonra 31 yıllık dostlarımla öpüşüp koklaşıp vedalaştık Arcadium a bıraktılar beni
Ayşe'ye doğum günü partisi yapacaktık Kırmızı'da
Biz caponla Ada kitabevince kitaplara yumulmuşken, sabah Sabri ile tenis maçına giden Büü de aramıza katılmak üzere mekana ulaşarak bizi orada bastı iki kurt kırtkırtkırt kitaplara gömülü vaziyette yakalandık :)
Çok zevkli bir akşam geçirdik
bol sohbet ettik
bisiklet dedik
doğa yürüyüşü dedik
ankara çiğdemi dedik
hepsinden çok fotoğraf dedik tabi ki
iilla ki










gün boyu yorgunluktan helak olan capon oracıkta restaurantın kanepesinde sızdı
bahçe şalları ile örttü üzerini garson abileri
melek melek uyudu kırmızıda kırmızı ışıklar altında
ve saat 9 sularında evimizin yolunu bulduk zor şer yine...
ev temizlendi neyse ki
o iyi bir gelişme
ama yine çamaşır mamaşır yıkamadım
yığılı duruyorlar
biri ayırsa renklerimize de atsa yıkasa bizi diye
du bakalım yaz var kış var ne acele iş var
daha geçen hafta içinde yıkananlar ütülenmedi
ayyy tembel bir kadın mıyım neeeee...
ama gezmek varken
evde oturup ütü mü yapayım yahuuuuuu
hele ki hava ööööle nefiskene

ha bugün yaptı yapacağını klasik ilkbahar, klasik mart
hiiiç güvenmem ki zaten parlattığı güneşe şu nankör mevsimin

sabah sabah bir de çok ama çok sevdiğim, çok ama çok değer verdiğim bir arkadaşımın, abimin, bir zaman her derdimi döktüğüm dert ortağımın annesini kaybettiğini öğrendim
tam oldu
berbar pazartesi sendromunun berbatlığına berbatlık ekledi bu haber
iş de anormal yoğun

bir de bozuk cep telefonu sendromum var ki
o tamemen ayrı bir mevzuu
yaz yaz bitmez


nefis geçen bir hafta sonu sonrası
depresif başlayan bu yeni hafta
bakalım nelere gebe...
izliiiyciiiiz göriciiiiiz



.





6 yorum:

pınar dedi ki...

Ben buracıkta okurken başım döndü,yoruldum..
Baş sağlığı dilemek gerek,başınız sağolsun..
Kötü başlasa da güzel devam eden bir hafta olsun....

duygu dedi ki...

vayy be nihayet bitti haftasonu... yahu sizin angara'da haftasonu 5 gün mü cicim... bu ne hayatı yakalama telaşı vede başarısı...
valla bayıldım...
ama ilham vermedi değil. benki arkadaşlarımla yaptığım en kısa kaçamakta bıdı bıdı vicdan yaparken, seni böyle okuyunca "evet yaa insan kendine zaman ayırmalı diyorum" bar bar...

veeee bu aynı zamanda aynı duygular meselesi... boşuna değil burda oluşum, seni buluşum... deli deliyi dakkada bulurmuş... kadınlık insan olmanın en deli hali nede olsa...

gözünden süzülen bir damla yaş varya, benim yazarken akıttıklarımdan, ben biliyorum, sen biliyorsun...

yaz gibi ışıl ışıl kal nes... neslihan... bu arada fotoğraflarına yine hayran hayran baktım... maşallah dedim ama bak... nazar yok...

Yazgüneşi dedi ki...

impossible sağol..

valla ben de çok yoruldum
iki haftadır salak oldum
hep böyle değiliz aslında :)

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili Duygu
valla iki haftadır hafta sonunda ordan oraya koşmaktan hal kalmadı
bişiy diil ofste çalışamıycam
o olcak...

deli deliyi demişin
gene bulmuşn mevzuya oturacak lafı
cuk diye :)

bi de senden nazar olacağını bi an bile aklıma geitrmem
tanımadan tanıyorum sanki ya
o manada :)
istediğini de bana her zaman
iyi ya da kötü
anlarım kesin

hani akan gözyaşı damlaları var ya
hah işte onlar gibi ;)

Unknown dedi ki...

Ohhhhh,ben evde misafir ağırlarken,nele ryapılmış neler..aYY,ben okurken yoruldum...Maşallah,maşallahh...
Her daime neşeniz olsun..
Sevgiler

Yazgüneşi dedi ki...

Ay yok yok
iki haftadır aştı bu tempo beni
serilip kalcam bi yere iki seksen :)
ama senin sofrayı gördükten sonra var ya
en ufak şüphem yok ki
sen benden çok yorulmuşsundur
ellerine sağlık yaaa