18 Şubat 2010 Perşembe

Kaç Kişilik Hakikaten?

"Aşk İki Kişiliktir" diyor Ataol Behramoğlu
ve
"Aşk Tek Kişiliktir" diyor Yılmaz Odabaşı

ben?

ben bilmiyorum....

Behramoğlu'nu okuduğumda ona hak veriyorum
Odabaşı'nı okursam da ona
Nasreddin Hoca misali....

"
....
Çünkü hiçbir kelebek



Tek başına yaşamaz sevdasını,


Severken hiç bir böcek


Hiç bir kuş yalnız değildir;


Ölümdür yaşanan tek başına,


Aşk iki kişiliktir."

Öyle midir?
Öyledir.....

"
tek kişilik kalabalıktır aşk.



aşk tek kişiliktir; ikinci bir kişiye bilet yoktur.


kendinin yayasıdır aşkta ikinci kişi,


kendinin mayası; herkes sevgisini sever...






aşk nedir incil'e göre? nedir tevrat'a, zebur'a, kurân'a göre?


bu kitaplardaki aşklar küfürler neyin rengine göre?






insandır, insan aslolan, insana göre


bir bedeni o kıyısızlığa bırakma saati geldiğinde gitmek bir yalnızlıktır.


bütün gitmeler bir yalnızlıktır kalmaya göre...


... "

Öyle midir?
Öyledir

Peki şimdi birisi söyler mi bana
Bu aşk denen şey
Kaç kişilik acaba?
............
....

Hiç yorum yok: