22 Şubat 2010 Pazartesi

Her Türk bir şairdir aslında

Karıştırırken kütüphaneyi
eski günlüklerin arasına sıkışıvermiş bir defter geçti elime
"Benim Şiirlerim"
:)


"Her Türk bir şairdir aslında"
sözünü doğrularcasına yazmış da yazmışım


-hakikaten hiç bir Türk var mıdır acaba bir dönem bir şeyler karalyıp da bunu şiir sanmamış olan?; zannetmiyorum Allah biliyor ya :))-


dalıp gittim tarihlere bakarak kim için yazılmışlar tesbit etmeyi denedim
kimini anımsadım
kiminin birine değil sadece hayal edilmiş ya da gözlenmlenmiş başkalarının ilişkilerine ithafen yazıldığını anımsadım
kimini ise hiç anımsayamadım
neden ya da kime hitaben?


Aslında bu sıra sıra dizelere şiir denemez elbette
öyle söylemek saygısızlık olur ustalara


Gözüme takılıverenlerden birisini yazayım istedim
Tarih: 28 Mart 1994 Pazartesi
16 koca yıl evveli
peeeh
dile kolay
kimbilir neler neler vardı aklımda
bu dizeleri karalarken
kısa tarihi zamanın...
ne kadar da hızla akıp gitmiş göz açıp kapayamadan....


Beni
Dağlardan kopup
Ovalardan akıp geliyorsam şayet
Bir yaşam uğrunadır
Bir hayat kurtarmaksa gözyaşı dökmek
Yüzlerce hayat vardır etrafımda
Çiçekteyse güzellik
Çiçeklensin yer gök
Işıktaysa umut
Parıldasın yeryüzü var gücüyle


Beni tomurcuk yapın insan yüreklerine
Ya da parlak bir ışık.......


NK



Dip Not: Fotoğrafın bir alakası yok aslında dizelerle
Yeni takıntım ya
Objektifime takılıveren bir kare sadece
naçizane...

Hiç yorum yok: