10 Aralık 2009 Perşembe

Kızım evlenmek istiyor!!



Kızım evlenmek istiyo....

Nasıı yani!!
Şöyle ki
Dün akşam oturdu Deniz kızı Ariel'i izledi
Çizgi film bitti, ben çalisma odasındayım, o salondan geldi yanıma usulca
Bir baktım ağlıyo
- kızııım ne oldu neden ağlıyorsun
- ben de Aliel gibi evlenmek istiyolum
(içini çeke çeke, gerçekten boncuk boncuk gözyaşı döküyor)
- ama canımın içi çocuklar evlenmez ki, Ariel kocaman abla dimi, sen de onun kadar ol evlenirsin, hem kimile evlenmek istiyorsun ki?
- beni kim beğenilse
(bunları derken sözcüklerin çoğu gözyaşıseliyle boğuluyor, boğazı düğümleniyor, o derece)
bastım kahkahayı, ona da bozuluyor, kıyamadım
- annem o ne demek, elbette bir çok erkek olacak seni beğenen -şimdiden var ya-  sen kafana uygun olanını seçip evleneceksin ama büyüdüğünde
- ama ama ama.....
(boncuk yaşlar....)

- ne olacak peki evlenince
- sonsuza kadal mutlu yaşıycaz
- yavrukuşum bu masallar var ya, yalan, esas tantana nikahtan sonra başlıyo, yok ööle evlenip de sonsuza kadar mutlu yaşamak diye bi şey
- ama ben pilens elic gibi yakışıklı biliyle evlenmek istiyoluuummm
(boncuk yaşlara devam)
Bu muhabbet yarım saati aşkın devam etti, sakinleştiremedim, anneannesi arandı, bir parti ona ağlandı, tam sakinleşir gibi oldu yatacak babası aradı bir parti de ona ağlandı. Büü telefonda kahkahaya boğuldu.
Bir kısmını alabildim kameraya sonlara doğru
Ama ciddi çok güldüm yaaa.
Evlenmek ne tam bilmiyor ki
Benim kızım aşık olmak istiyor işin gerçeği :)
Anası kılıklı :))
Aşksız yaşayamaz

Yandık ki ne yandıııık.....
Çooook aşk acısı yaşları ile ıslanacak omuzum sanırım

Zavallı anneciğiminkinin benimkilerle ıslandığı gibi

Eeeee doğum günün günü doğurur musun kızı
Böyle olur işte
buyur bakalım :)

Dip Not: Eklediğim fotoğraflar eski, lakin caponu gelinlikle görüntüleyim istedim bu konu başlığı altında :))

Hiç yorum yok: