15 Aralık 2009 Salı

Depresif sayıklamalar

Beni bu havalar mahvetti
Bu ne yaaa...
Yok
Iııh olmuyo böyle
Bu kadar kapalı, bulutlu, güneşsiz, kasvetli,sisli, puslu havalar bana göre değil
Şaka maka yok
Ciddi ciddi depresyondayım ya
İnanmak zor geliyor kulağa
Kış geldi diye depresyona da girilir miymiş...
ee giriliyo işte
ne yapayım...
Ulu lustral taraflarına doğru usul usul seyirtsem mi dedim geçen gün Büü'yü, Capon'u yok yere haşladığımı farkedince
Hööst dedim
kendine gel
manyaksan al hapını otur aşağı
milletin günahı ne yahu


ya bi de
sabah uyandıran olmasa rahatlıkla 11'lere kadar uyuyan bir bünye
ne diye gece 01.30'dan önce yatağa girmeye kalktığında uyuyamaz?
bu yeni bi tür insomnia mı
"gece insomniası" ehe he
ay yoksa ciddi klinik vaka mıyım ki?
klinik ruh hastaları değil mi gece oturup öğlene kadar uyuyan?
yok
ben öğlene kadar uyumuyorum tabi ki
06 kalkış saatim
kalkış demeyelim de
telefon alarmının 06 da çalmasıyla 10 dakika 10 dakika ötelenerek 06.30 yapılan tarz bi kalkış
ama öyle ya da böyle
en geç 06:30 kalkış
hafta sonu uyuyorum uyursam
hafta sonu delisi miyim o zaman?
e mümkün...
hem akıllı olduğumu ne vakit iddia ettim ki ben


bi de
dokunmuyorum da o konuya
-zira dokunsam yaz yaz bitiremeyecek, abartılı sözler yazıp başımı belaya sokacağım-
bu ne gidişat yaa
nereye gidiyor ki bu ülke
yok
ııh
hayır
bulaşmayacağım
kendimi düşünüyorsam namerdim de
4 buçuk yaşına gelmek üzere olan bir kızım var benim
susuyorsam
onun için
ağzımın dilimin ayarı yok ya
o manada....


nessseeeeeeee
susiim bu mevzuu derin
derinden de öte


sataşacak yer arıyorum o net
hani boyu bir karış
siniri on karış sevimsiz ev köpekleri vardır ya
ota bota havlarlar
hayır kibrit olsaaa cürmü kadar yer yakacak
ama boyundan büyük sesi çıkar sinir sinir
hah işte o
ben yani
bugünlerde aynı onlar gibiyim
hani şöyle kendimden azıcık uzaklaşıp bi bakayım kendime dediğim vakitler
gözüme yansıyan bu
kendimi boğasım geliyor


ulu lustral konusunu ciddiye almak lazım böyle giderse
hiç de hoşlanmıyorum ya kendisinden
du bakalım
gün doğmadan neler doğar
yarın nasıl bir güne doğacağım yeniden yazgüneşi olarak görelim de bi kış kış


öfff
zaten her şeyin sebebi de o ya
kış yani
kış kış
(not birinci kış kovmak , kışalamak anlamındaki kış iken ikinci kış bildiğimiz o iiiirenç mevsimdir takdim ederim)


Hiç yorum yok: