8 Aralık 2009 Salı

Deli deli kulakları küpeli....

Capon balığı doğalıberi kulaklarını deldireceğiz sözde
Süper üşengeçliğimin doruklarını yaşadığı hadiselerden birisidir bu
Tarihe geçer
Çocuk 4 yaş 4 ayı tamamlamak üzereyken başarabildiğim bir hadise
Aferim bana ....

Ayguk dayıya alyans almaya gittik Cumartesi Bülent abiye
Gitmişken bir hayli biriken kopmuş, kırılmış, taşı düşmüş ne var ne yok tamir ettirirken
Capon balığının da kulağını deldiriverdik kaşla göz arasında

Her zamanki sarsılmaz gururu ön plandaydı yine cesur civcivimin
Canı yanmadı değil, hem de bir hayli yandı bell ki
Ama gözpınarlarından istemsizce süzülen birer damla dışında ne bir gık çıkardı ne ağladı ilkinin delinmesi sonrasında
İkincisi için cesaret edemeyeceği endişesi oldu ise de ortamdaki benden başka herkeste, ben kızımdan bir an bile kuşku duymadım ve elbette utandırmadı beni
İkinci de delindikten sonra biraz ama çok çok az ağlar gibi oldu ise de Bülent abisinin verdiği şeker ile konuyu kapattı hiç uzatmadan

Ha sonrasında yeni keşfi olan hitapların sonuna eklediği "-uuuş" ları kullana kullana haberdar etti herkesi telefonla

"Babuuuuşş" bomba gibi bir haberim var, kulağımı deldirdim
"Anaanuuuuuuşşşş" bomba gibi bir haberim var, kulağımı deldirdim
"Teyzuuuuşşşş" bomba gibi bir haberim var, kulağımı deldirdim
"Babannuuuuşşşş" bomba gibi bir haberim var, kulağımı deldirdim
"Haluuuuşşşşş" bomba gibi bir haberim var, kulağımı deldirdim

uzar gider bu liste.....

Çok yakıştı ama

Hiç yorum yok: