31 Aralık 2009 Perşembe

2009'a Güzelleme

2009 bitiyor
hatta bitti dahi demek mümkün...
Nasıl yani yaaaaa..
Daha dün değil miydi "aaaaa millenium geliyor
bilgisayarlar çöker mi
eyvah 2000"
dediğimiz günler
10. senesine mi dönüyoruz 2000'lerin
eeeee yaşlanıyor muyum şimdi ben.....

neler yaptım 2009'da?
gerçekten kötü -ama öyle böyle kötü değil bildiğin berbat- geçen 2007-2008 den sonra
2009'da da oldu elbette sıkıntılar
lakin
geriye dönüp göz attığımda -her şeye, siyasi anlamdaki kötü gidişe rağmen- benim için hiç de fena geçmemiş 2009 yılı
kendisini kocaaaaaman bir teşekkürle uğurlayacağım sanırım bu gece saatler 24'ü vurduğu vakit....

kimi olumsuzlukları -mesela Marmariste kızım kuzumun kesilen ayağı ya da benim yazın geçmek bilmeyen 5 günlük migren krzimin ardından hortlayan vertigom ve Bodrum klasiği olarak oradayken aynı anda aynı gözümde çıkartmayı başardığım uçuk ve üveyiti bir yana ayırırsak- aklımda kalanlar genel anlamda güzel anılar....

Mesela 2009 yazı süper bir sürü tatil geçirdiğim bir yaz olarak kazındı anı köşesine beynimdeki
Alanya -31 yıllık Canımıniçi candostum ve kızı ile muhteşem 4'lü olarak
Marmaris Büücüm-Capaonum ve Canım annemle 
Kumbağ - tanıdığım evsahipleri içinde süperlikte liste başına oynayan Canım Kuzenimin evinde şımartılarak 
Bodrum - bitanem ablam, geniş gönüllü güleryüzlü eniştem ve dünya yakışıklısı yeğenimin -her sene gidip yayıldığımız- evlerinde yayılarak ...
ee yuh daha ne olsun..
öyle bölük pörçük gidince sanki bütün yaz tatil yapmışım hissine kapıldım , pek güzel oldu...

Haa bi de bir dönüm noktası oldu 2009 yazı, kendimi revize etme anlamında... kokoş kadın imajına dönüş, kargo pantolonlar, spor ayakkabılar, salaş botları -en azından bir süreliğine - kenara ayırıp seksi şempanze, ful makyaj tarzı
Her ne kadar ardımdan yapılan dedikodular "hmmmm bunun kocasıyla sorunu var, süslenir oldu bu aralar" cümlesinin bin türlü versiyonunu içerse de
Bu tarz değişikliğime imza atan kişi bizzat Büü'dür aslında....
Dedikodumu yapan kesim ne blogumu biliiiiir, ne beni okur
lakin
hani olur da bir yanlışlık sonucu düşerse yolları bu sayfaya
ne büyük hayal kırıklığı olacak kendilerine
tüh :)
Yani sevgili eşimin yoğun desteği, alışveriş konusundaki haydi al al al tezahüratları sayesindeeee
Ben Bir Kokoşum Artıııııkkkkkk...

E valla iyi böyle

Ha zayıflamamış olsaaaam, değil Büü feriştahı gelse vız gelir tırıs giderdi... Tombik ve kokoş benim kitapta aynı cümle içinde kullanılamıyor ne yazık ki...
Ha hem tombik hem kokoş olanlar yok mudur...
Vardır
da
ben yapamıyorum
.
.
.

Eeee ne var
Tarzım diil
Bu da benim takıntım
olamaz mı....
obsesif kompalsif bozukluk var bende konu kilo olduğunda nooolmuş...

neyse
çözdüm bu konuyu ben

valla çözdüm
kimse inanamasa da
yılların çabası meyve verdi
dengede tutabildiğim
hem de kendimi dana gibi hissetmediğim bir kilom var artık
yaa

evet mevzuuu ben isem hakikaten şaşırtıcı bu

eee hayat süprizlerle dolu....


Neyse ne diyodum
haa 2009
Hamile kalışımın akabinde ara verip 5 yıldır "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" diyebildiğimiz eşli danslara -Büü nün iş yoğunluğu nuhalefetiyle çok yoğun olamasa da- dönüş yapmak..
tekrar o muhteşem latin ezgileriyle salınmanın verdiği doyumsuz zevki yaşamak da var 2009 senesinde

e dedim ya

hayat süprizlerle dolu diye

2009 'da işte böyle
aklıma hayalime gelmeyecek süprizler getirip rengarenge boyadı günlerimi....
boz bulanık griler arkada kaldı...
dönüp bakıyorum da şimdi içinde bulunduğum pembeler, morlar, kırmızılar, yeşiller, maviler, fuşyalar, turkuazlar arasından geçmişteki griler
böööö
ne fena

yok caaaanım
severim griyi renk olarak
ama hayatı boyayan renk oldu mu
bünyemde bulantı yapıyo....
yapmaması tuhaf zaten :)

bu 2009 denen kerata
üstüne bi de hamile 3 tane candost olarak yer edecek tarihte....

çok sevdiğim
çok değer verdiğim
3 harika insan
2 erkek 1 kız mucizeler taşıyorlar içlerinde
ne güzel....

ha bana
"e hadi Capona kardeeeeeş"
diyenlere

"hööööst bu dünyaya
bu ülkeye çocuk mu doğuruluuuur leeeeyn
hadin ordan"
diye çook kibar! tepkiler versem de
bir bebek haberi duyduğumda
içimde bir yer cızzz ederken
yüreğimden foşur foşur coşku kabarmasına engel olabiliyor muyum?

yok canııım ne mümkün
iflah olmaz bir Anne yim ben
hani imkanlar elverse 3 tane daha doğururdum dipdibe
net...

ha o zaman kokoşluk filan nooolurdu  
ne mi olurdu
peeh
soru mu bu yani
hayal olurdu hayaaaaallll..
nolcak başka...

lahana olurdum ben beee o kadar doğursam
hem de şööööyle en geniiiş konforlu yayvan olanından :)

neyse
olması mümkün olmayan konulardan söz etmek yok bugün...

2009'a dönelim yine...
gitmese miydi ki yaaaa
güzelmiş

bir başka candosta da ruh eşi getirdi bir tane...
tam da kesecekken bizim Hızır Acil aşkta mutluluğu yakalayacağına dair ümitlerini
hooop Fındık Kurdu geldi kuruldu hayatımıza
İyi ki geldiiii...

sevgili 2009 giderayak da güzel bir süpriz yapıp
Naac - Darren -Tan triosunu getirdi bize baştacımız misafirlerimiz olarak
-hoş misafir denemez kendilerine, hani ev ha biziiim, ha onların açısından bakınca hadiseye; ki öyle-
kendisine elele tutuşup veda edelim diye...
Ne iyi etti
Nasıl mutlu etti
Yazgüneşi - Büü - Capon triosunu

ve dünyanın eeeen toriş insanı ANNİŞi elbette....
o hayattaki en büyük birinci şansım benim
bak diyorum ama akıllı kadınım diye hep...
sen tut onca insandan olabilecek en mükemmelini seç kendine anne olarak da
öyle gel dünyaya
doğum anımda başlamışım ben kazanmaya beeee...
Yazgüneşi 1 - Hayat 0
....
canım annem yaaaaaaaaaaaaa

Evet
farkındayım
Caponumdan söz etmedim hiç...
onu anlatmaya kalkacak olsam
5 A4 sayfası doldururum ..
--en az--
O biiiiir zilli
O biiiiir patkina (ne demekse demek, kime ne Halla Hallaa)
O biiiir yaşama anlamı
O biiiiir gökkuşağı hayatımda
O biiiir odak....
O biiiir EVLAT...
Evlat......
ne güzel kelime
sıcacık
tek başına yüklendiği milyarlarca anlamla başka kelime sarfetmeye gerek bırakmıyor aslında...

Büü?
Büü hep var
Büü hep olacak...
Geç saatlere dek çalışsa da, toplantıdan kaçamayıp kızının gösterisini kaçırsa da, sus gelip iki kelime etmese de günlerce, uyu gelip uyusa da zaman zaman stresten evde olduğu müddetçe...
o hep var
bir güler
güneş doğar............

Hiç yorum yok: