3 Kasım 2009 Salı

okuduklarımdan


Aslında bir hayli oldu okuyup bitireli

hakkından bir şeyler karalayasım bittiği günden beri var da

blog'dan çok uzaklaşmıştım nicedir.

bu aralar yakınlaşmak için dürtüyorum kendimi

biliyorum

bir kaptırsam pıtır pıtır dökülecek çünkü gerisi


Empati- Adam Fawer

Olasılıksızdan sonra yine son derece başarılı bir kurgu

Bu yazarın roman içinde sinsice hissettirmeden ciddi sağlam bilgiler sızdırmasını seviyorum en çok beynimin kıvrımları arasına

Empati de Edison'un belki de bir üçkağıtçı olabileceği ihtimali bulunduğu, tarihte bir Nikola Tesla isminin olduğu gerçeğini öğretti bana

Edison Tesla kapışmasını okurken kitapta beynime kaçan araştır araştır böceği kemirince bir kaç gri hücreyi

Nikola Tesla dünyasına daldım ulu manitu google dan

adına en çok patent sahibi olan

Sırbistan'da neredeyse adım başı heykeli bulunan kocaaa bir mucit çıktı karşıma

o zaman işte

her zaman savunduğum bir konu dolaştı yine beynimin koridorlarında tok tok yankılanan ayak sesleriyle

"Ne kadar bildiğin, ne kadar çalıştığın, ne kadar başardığın değil, kendini ne kadar pazarlayabildiğin önemli bu kavanoz dipli dünyada"
Kitap etkileyici
beni bir hayli allak bullak eden bir şey olmakta iken hayatımda okumakta olmama rağmen kalıcı izler bırakabildiyse bende, bana uygun bir akıcılığı varmış belli ki
Yalnız sonunda hani biraz zorlama bir sonuç çıktı gibi sanki ortaya
sanki tahmin edilemesin diye özel uğraşılmış gibi üzerinde
nasıl oldu da oldu diye sorasım var Adam Fawer'a
aslında sorabilirim haa
Adam yarın konferans vermeye geliyor buraya tam dibime
hem de bizim fakültenin bölümlerinden ikisinin sponsorluğuyla
harika fırsat
da
bende nerde sormak istediğim soruyu
-hem de Adam Fawer'a-
soracak ingilizce...
ağzıma yüzüme bular koyarım ortaya :))))

Hiç yorum yok: