9 Ekim 2009 Cuma

Yaz bitti çoktan :(

uzun zaman oldu yazmayalı
aslında anlatacak çok tatil vardı bu sene
Özlem ve Özge ile Alanyaya gidişimizin ardında
Büü Capon ben ve anniş Marmarise gittik
- güzeldi çok ama capon havuzda ayağını kesti, berbat bir hikaye hiç anlatmasam daha iyi-
dönüp ankarada bir hafta çalışma sonrası bu kez anniş capon ben Kumbağ'a Tülin ablamlara
orada da her şey süperdi
deniz dalgalıydı falan ama onun da ayrı bir keyfi olmuyor değil hani :)
dönünşte hastalandımö ben
çok ağır 5 gün kesintisiz devam eden bir migren atağı
hatta bir gece ağladım ve deedim ki Büü ye Capon olmasa idi atlayacaktım balkondan aşağı
Büü halime acıyıp kafamı tutup salladı falan
Büü nün şirkette migreni olan birinden bulup getirdiği amerikan malı bir ilaç sayesinde azıcık gözümü açtım ama akabinde kafamdaki sallantı sebebiyle vertigom tekrarladı.
ofistede tektim işe gitmem şarttı
berbat iki haftaydı kesinlikle
Bodrum için yola çıkağımız akşamın öğleden sonrasında yatıştı
Bodrum her zamanki gibi harikuladeydi
nesini anlatayım
her şeyden önce bizi misafir edenler süperler :)
bölük pörçük ama olsun
iyi bir yaz tatili geçirdik bu yıl kızımla
darısı seneye artık :)
şimdi uykum geldi yatmak istiyorum
vakit hayli geç
yarın iş var
erkenden kalkma var.....

Hiç yorum yok: