16 Mart 2009 Pazartesi

hafta sonundan

Bu hafta sonuyla ilgili yazacak çok şey
ekleyecek çok resim vardı aklımda
da
fotoğraf makinemin aktarma kablosu kayıp
nereye koyduysam bulamadım
fotoğraflar aktarılamayınca da yazmanın bir anlamı olmayacak haliyle
akşam eve gidince iyice bir arayacağım tekrar bulursam evde yazarım belki...

şimdi madem başladım yazmaya
hobi dikiş nakış dekorasyon değil de
edebiyat olsun biraz bari
ne zamandır yazmadım...

Geçenler şiir yazdığım zamanlar geldi aklıma da
kurcaladım neler yazmışım diye
şiir denemez tabi benim yazdıklarıma da
işte

genelde karamsar ve aşk acısı temalılar
zaten Türk olup da aşık olup da şiir yazmamış kimse var mıdır?

karamsarlıklar içinde Büü için yazdığım var bir tane
güneş gibi parladı gözüme okurken
işte şu :


Sebep
(Balböceğime)

Şimdi nefes alıyorsam
Ve güneş parlıyor, aydınlatıyorsa dünyayı
Bahar gelince tomurcuklanıyorsa ağaçlar
Ve ben gülümsüyorsam

Yağmur bulutları birikiyorsa ufukta
Büyüyorsa yağan yağmurla ekinler
Ve ben rüyalar görüyorsam sana dair

Anneler masal anlatıyorsa çocuklarına
Denizler med-cezir yapıyorsa parlak ayışığında
Ve şimdi nefes alıyorsam ben

Buna sebep ne bir bil-SEN

(23 Mart 2000 Perşembe / Başkent)

Hiç yorum yok: