24 Mart 2009 Salı

Dost...


Cumartesi en eski 3 dostumla beraberdim...

Uzun zamandır bir araya gelmemiştik...

Harikaydı

Tam 30 yıldır tanışıyoruz. Ayrılmaz dörtlü şeklinde geçti çocukluğumuz.

araya yıl bile görse birbirimizi görmeden, bir araya geldik mi bir bakıyoruz değişen tek bir şey yok...

onlarla zaman geçirmek "DOST" kavramı üzerinde düşünmeye itti beni.

neydi benim için gerçek dost diye

gerçek dostlarım var mı diye

kendi kendimle yaptığım bu beyin fırtınasının sonucu tatmin ediciydi...

Ben çok şanslı bir kadının çünkü gerçekten gerçek dostlarım var benim

az

ama öz

Dost bence az olan ama tam olandır

Dost bence yanlış da yapsam başkalarının yanında kaplan gibi beni savunandır (ha sonradan çekip kenara hakkımdan gelir yanlışım yüzünden o ayrı :))

Dost bence doğum yaptım diye herkes akın akın kızıma hediye getirirken geçmiş olsun, tebrikler diye yakama bir uğurböceği takandır

Dost bence aylar hatta yıllarca arayamasam dahi ilk konuşmada binlerce sitemi sıralamak yerine sesimi duyduğuna mutlu olan ve mutlu olduğunu bana hissettirendir

Dost bence gecenin 3 ü bile olsa çekinmeden beni arayabilen, benim arayabildiğimdir

Dost bence sadece kara günümde yanıma gelip ağlayan değil mutlu günümde -kendi mutsuz dahi olsa- kıskanmak aklının ucuna bile gelmeden benimle mutluluğumu paylaşabilendir

Dost bence kızım hastalandığında işten izin alamıyorsam ve bırakacak yerim yoksa kendi çocuğuna hastalık bulaşır mu bulaşmaz mıyı aklının ucuna bile getirmeden günlerce hasta çocuğuma yüksünmeden bakandır

Dost bence yanımda çocukla elimdeki yükleri taşımayayım diye gece yarılarına kadar çalıştığı halde direk evine gitmek yerine yüklerimi benden alıp önce bana uğrayıp kapıma kadar getirendir

Dost bence eşim iş seyahatindeyken sabahın kör karanlığında kalkıp şehirlerarası yoldan gelen annemi karşılamaya gidendir.

Dost bence biz tatile gideceğiz diye kendi bayram tatlinde her gün üşenmeden evime gelip kedimi besleyip sevgi gösterendir.

Dost bence uzak şehirlerde yaşıyor olsak dahi ne zaman ona ihtiyacım olsa yanımda olacağını bana hissettirendir...


Daha yazacak çok şey var aslında...


Ha bir de bu arada

Dost bilip kazık yediklerim de oldu elbet 36 yıllık ömrüm boyunca

olsun

ne gam

ben yeter sayıda muhteşem DOST biriktirmişim ya

yeter bana


Hiç yorum yok: