14 Ağustos 2008 Perşembe

Bodrum Bodrum

havasında mı suyunda mı
yoksa yıllardır biriktirip durduğum anılarda mı sebep
bilmem ama
büyülü bu Bodrum sanki...
tatil ne mübarek şeysin sen....
hele hele Bodrum'u koklayarak yapılıyorsan....

büü nün gelişine de az kaldı ana kız burnumuzda tütüyor...
o da gelince haftaya
ohhh
değmesin kimse keyfimize

caponcuk kapkara bir balık artık :)
bronz dilber oldu
güneş söz konusu olduğunda çok şanslı bir teni var
güneş kremi bile sürmese
anında bronzlaşıyor

ben mi?
ben beyazım hala
güneşe çıkamıyorum ilk gençlik yıllarımdaki gibi

oyoyoy
ne yatardım güneşte
yağlanıp yağlanıp kızaran tavuklar gibi döne döne gün boyu
artık bünyem kaldırmıyor onca güneşi
bi de bronz olmak o kadar da önemli görünmüyor artık gözüme ben beyaz tenli bir kadınım
kısa bir süreliğine buğday gözüksem neee gözükmesem neee
diyorum

haaa bi de
esas haber
evelki gün caponbalığının saçlarını kestirdik
iki kuzen kuaföre gittiler :)
tan kazıtmak istedi saçını kel çocuk oldu
defne de küt kestirdi
çok çok çok yakıştı
resim de ekleyeceğim ilk fırsatta

tatilde olunca hafif tembellik oluyor ister istemez
yat yuvarlan hesabı....

Hiç yorum yok: